MUDr. Václav Matuška

Ortopedická ambulance

Ošetřujeme nemocné s postižením a úrazy pohybového aparátu.

Diagnostikujeme nemoci velkých i drobných kloubů a páteře, svalového a šlachového aparátu.

Úrazy končetin a páteře, které ošetřujeme přednostně i před objednanými pacienty.

Jsme schopni poskytnout veškeré ošetření konservativního charakteru včetně punkcí, evakuací abscesů a hematomů a jejich drenáž

Aplikujeme léčebné prostředky do kloubů, jejich blízkosti, do úponů šlach a do okolí bolestivých svalů páteře. Léčba se týká i preventivnícch zákroků na kloubech nitrokloubními aplikacemi různých léčebných prostředků, jako jsou protizánětlivé hormonální přípravky, roztoky chránící chrupavku nebo deriváty krevní plasmy, působící vhodně na regeneraci kloubní chrupavky.

Léčíme onemocnění nohou, jeko je vrozená i získaná plochá noha a její komplikace, jako je vbočený palec a další deformity prstů nohy, patní ostruhy, nášlapky, kuří oka a bradavice nohou.

Diagnostika onemocnění kloubů s indikací operační léčby s možností operací na špičkových pracovištíche

Máme vlastní zásobování ortopedickými protetickými pomůckami, jako jsou ortopedické vložky, ortezy a  napojení na pracoviště vyrábějící individeelní zdravotní pomůcky  (včetně světové jedničky fy Otto Bock)

Provádíme i chirurgické úkony indikované na jiných pracovuíštích např. odstraňování kožních afekcí pacientům z kožní ambulance, nebo analgetické infuse pacientům léčených na neurologii.

Pacienty s chronickými obtížemi objednáváme podle času, lze se objednat telefonicky na tel č +420 383 211327. Akutní bolestivé stavy a úrazy ošetřujeme přednostně bez objednání.

Krom toho provozujeme i péči na odloučených pracovištích: každé pondělí v Protivíně od 13,00 a v Miroticích od 15,00 hod, každý čtvrtek v Čimelicích od 13,00 a v Mirovicích od 15,00